Matka – to brzmi dumnie!

To chyba o mnie!

Maj to mój ulubiony miesiąc w roku nie tylko ze względu na moje urodziny, ale też na cieplejszy wiatr i coraz śmielej przedzierające się przez chmury promienie słońca. Wyższe temperatury zmuszają nas do odsłonięcia nóg, ramion, dekoltów. Przyszłe mamy ściągają puchowe kurtki ukazując światu krągłe brzuszki. Coraz więcej moich koleżanek ze szkoły niebawem urodzi lub już urodziło swoje pierwsze dzieci. I mimo że nie powinno mnie to dziwić, mam przecież już swoje lata, to łatwiej jest mi wyobrazić siebie na jednorożcu niż w roli matki.

View original post 485 słów więcej

Skomentuj

