To chyba o mnie już od roku!

,,No to zaczynam po raz kolejny. Znowu założyłam bloga, jednak tym razem mam nadzieję pisać regularnie.”- tymi słowami rozpoczęłam moją przygodę z blogowaniem dokładnie rok temu, ale nie sądziłam wówczas, że stanie się on nieoderwalnym elementem mojego życia.  

Adres bloga przekazałam osobiście tylko 5 osobom, ale przez cały rok zajrzało tu prawie 1600 osób z ponad 20 krajów.  Początkowo starałam się jak mogłam, aby zachować anonimowość. Ale ostatecznie wiecie o mnie więcej, niż chciałam kiedykolwiek zdradzić. Znacie moje imię, pokazałam Wam moją twarz, usłyszeliście mój głos jak mówię i śpiewam. Wyciągnęłam kilka trupów z mojej szafy wspomnień, otworzyłam się przed Wami i wywlekłam kilka razy trzewia na lewą stronę. W 73 postach opowiedziałam Wam otwarcie m.in. o moich problemach, marzeniach, lękach i o tym, co mnie wkurza. Kilka razy wrzuciłam wege przepis czy fragmencik mojej twórczości, a Wy wyświetliliście te moje wypociny prawie 5000 razy i dodaliście mi skrzydeł 300 polubieniami i komentarzami.

Nie wiem, czy to dużo, czy nie. Ale nie o to chodzi.

Znalazłam moje miejsce nie tylko w internecie. Odpowiedziałam sobie na pytanie, czego chcę, a czego nie chcę na pewno. Posprzątałam sobie trochę w głowie, w moim otoczeniu i nawet troszeczkę w życiu. A wy, moi Kochani, byliście tego świadkami.

Pisałabym nawet, gdyby nikt tu nie zaglądał, ale każdy komentarz z podziękowaniem za wpis, bo komuś akurat pomógł w większy lub mniejszy sposób, sprawiał, że frunęłam pod sufit z radości, a usta rozciągały się w szczerym uśmiechu.

Dalej będę pisać, bo bardzo to lubię, a pisanie stało się nie tylko moją pasją, ale ważną częścią mojego życia, które od roku jest jakby szczęśliwsze i bardziej świadome.

A Wam, moi Kochani Czytelnicy, pragnę z całego serca podziękować za Wasze odwiedziny. Jesteście zawsze mile widziani w moim blogowym pokoiku.

A jeśli kiedykolwiek czytając moje teksty pomyśleliście ,,to chyba o mnie!”, to daje mi to poczucie, że robię dobrą robotę moją pisaniną i potwierdza tezę, że łączy nas więcej, niż dzieli.

😉

2 thoughts on “To chyba o mnie już od roku!

Skomentuj

