3 proste rzeczy

Zabieram się za napisanie tego posta i zabrać się nie mogę. Mam tyle do wstukania w klawiaturę, że nie wiem, od czego zacząć. Bo jedna rzecz przechodzi do następnej, a każda myśl już goni kolejną. Ale postaram się zacząć po prostu od początku. Posłuchajcie.

O moich rozterkach dotyczących pracy pisałam nie raz. Jeszcze jakiś czas temu nie wiedziałam, czego chcę, natomiast wiedziałam, czego nie chcę na pewno. Teraz już wiem, że od pracy oczekuję 3 prostych rzeczy:

  1. Odpowiednio wysokiego wynagrodzenia – abym miała środki na realizację swoich pasji i zainteresowań.
  2. Jasno wyznaczonych godzin pracy – abym zaraz po skończonej robocie mogła zająć się swoimi pasjami i zainteresowaniami
  3. Żeby  nie wkurwiała – abym nie traciła energii, którą mogę potem poświęcić na realizację swoich pasji i zainteresowań.

Jak widzicie, wszystko sprowadza się do jednego: realizacji pasji i zainteresowań.

Ale kariera? Ale rozwój w pracy? Ale realizacja zawodowa?  Pfff… już przestałam się łudzić, że to dla mnie.

Ja od życia oczekuję czegoś zupełnie innego! I postanawiam to wreszcie zacząć realizować, bo przespałam prawie 6 lat swojego życia sądząc, że takie po prostu jest dorosłe życie:  stresujące, nudne i szaro-szare.

Jasne, nadal mam kredyty, nadal mam miesięczne opłaty i zobowiązania, nadal jestem odpowiedzialna za siebie i za swoją ludzko-kocią rodzinę. Ale wiem też, że ani świat, ani życie nie jest czarno-białe i że tylko od nas zależy, jak ono będzie wyglądać.

Tak więc, moi drodzy, zmieniam pracę na taką, która przynajmniej w teorii ma spełniać moje 3 główne kryteria, dzięki czemu skupię się na tym, co tak naprawdę mnie jara. Jak to będzie wyglądało w praktyce? To się okaże.

W każdym razie podjęłam już decyzję, klamka zapadła. Teraz czeka mnie jeszcze miesiąc wypowiedzenia, który spędzę w obecnej pracy, w towarzystwie szefa, którego moje wypowiedzenie trochę zabolało. Może być ciężko.

Ale o tym napiszę wkrótce, bo zamierzam stopniowo wypuszczać z głowy nagromadzone tam ostatnio myśli. Cześć!

3 thoughts on “3 proste rzeczy

Skomentuj

