Sen Poety

Jakiś czas temu pisałam, że szkołę muzyczną wspominam bardzo miło, czego nie mogę powiedzieć o liceum. Szkoły średniej nie lubiłam. Pełna była snobów, kujonów i pozerów. Podczas gdy smutno mi było żegnać się z ,,muzykiem”, to liceum opuściłam z ulgą. W szkole muzycznej mogłam dawać upust swoim artystycznym zapędom, które swoją drogą były doceniane. W liceum natomiast zdecydowanie za często podcinano mi skrzydła.

To, co pozwoliło mi przetrwać okres liceum to pisanie.

Pisałam przede wszystkim wiersze, z których najczęściej powstawały później teksty piosenek i był to niesamowicie płodny czas. Potrafiłam obudzić się w środku nocy i w przypływie natchnienia spisać słowa na kartce. Teksty powstawały też na lekcjach, zapisywałam je wtedy na ostatnich kartkach w zeszycie. Dawało mi to niesamowite poczucie wolności. Czułam się spełniona i szczęśliwa.

Na jednej z lekcji języka polskiego powstał tekst do piosenki ,,Sen Poety”:

Stał się pewnego rodzaju manifestem. Śpiewając ten kawałek na koncertach prawie unosiłam się kilka centymetrów nad sceną. Na wspomnienie tego uczucia wolności do tej pory mam dreszcze. Tęsknię za tym.

Po przebiegnięciu półmaratonu coś we mnie pękło. Uznałam, że niemożliwe nie istnieje, tylko trzeba wziąć sprawy w swoje ręce i działać!

No to zaczynam. Na razie nie zdradzę moich planów, nie chcę zapeszyć, ale liczę, że będziecie za mnie trzymać życzliwie kciuki.

Tak poza tym postanowiłam wrócić do pisania wierszy. Ostatnio korzystając z przypływu natchnienia napisałam na prędce ,,Letni poemat o wolności” i postanowiłam, że będę te moje wiersze zbierać i publikować na blogu, o tutaj.

Coś czuję, że czeka mnie w moim życiu mała rewolucja, ale nawet się cieszę, bo lubię zmiany. Zmiany są dobre. Hej! 🙂

Skomentuj

