Carpaccio z buraka i kanał na youtube

Wyzwanie 101 rzeczy w 1001 dni działa na mnie niezwykle motywująco. Właśnie zaczęłam moją przygodę z youtube. Skreślam tym samym kolejną rzecz z listy.

Kanał z założenia jest kanałem kulinarnym, ale jak się dalej rozwinie, nie wiem. Blog też miał być przede wszystkim kulinarny, najczęściej jednak piszę o czymś zupełnie innym.

Jestem trochę zdenerwowana, ale jednocześnie podekscytowana. Pokażę Wam swoją twarz i zdradzę imię, chociaż chciałam pozostać anonimowa. Prawda jest jednak taka, że anonimowość już nie istnieje. Ani w internecie, ani nigdzie indziej. Co mi tam! Niech się dzieje, co chce!

Oto ja, dwudziestopięcioletnia, anonimowy żarłok, poszukująca swojej ścieżki kura domowa, a od niedawna także Elka Brukselka:

P.S. Tak, robię sobie trochę ,,jaja”, ale nie bierzmy życia zbyt serio 😉

9 thoughts on “Carpaccio z buraka i kanał na youtube

Skomentuj

