Żyć przez duże Ż

14 października 2012 43-letni wówczas Felix Baumgartner wykonał skok ze stratosfery z wysokości 38 969,4 metrówPobił trzy rekordy: najwyższy lot załogowy balonem, najwyższy skok spadochronowy oraz największa prędkość swobodnego lotu. 2 lata później jego rekord wysokości skoku pobił 57-letni Alan Eustace. Dla mnie to ekstremalne przykłady na to, że człowiek zdolny jest do wszystkiego, a ludzie, którzy podejmują się podobnych zadań są chodzącymi inspiracjami. 

Mieszkam na Śląsku, więc Bałtyk jest dla mnie pewnego rodzaju egzotyką. Do morza mam ponad 600 km, więc rzadko mam okazję tam gościć. W zeszły weekend miałam jednak pewen interes w Słupsku, więc postanowiliśmy z Mężem przy okazji miło spędzić czas nad morzem. Weekend był wspaniały, pogoda przepiękna i mogliśmy oboje złapać oddech.

2015-04-12 12.00.39

W sobotę morze było płaskie jak stół, żadnego wiatru, a słońce przyjemnie ogrzewało nam twarze. W niedzielę natomiast wiatr był tak silny i zimny, że z trudem to znosiliśmy. Był jednak człowiek, dla którego ta pogoda była idealna. Pewien kitesurfer. Wyobraźcie sobie: 13 stopni Celsjusza, zimny wiatr, a woda zapewne lodowata. A ten gość śmiga sobie po falach. Staliśmy tak mimo chłodu i gapiliśmy się. Byłam zachwycona!

2015-04-12 12.00.51

Widok ten nie tylko mnie zachwycił, ale i zainspirował. Wokół nas ludzie robią niezwykłe rzeczy! I nie chodzi tylko o sporty ekstremalne, bo one nie są dla wszystkich, wiadomo. Ale sam fakt, że ludzie wychodzą poza swoją strefę komfortu i przekraczają własne granice jest wspaniały.

Ja też chcę robić niezwykłe rzeczy. Chcę, aby moje życie było kolorowe, szalone, niesamowite! Nie chcę uciszać swojego wewnętrznego dziecka. Chcę się bawić, cieszyć z całych sił i intensywnie przeżywać emocje. Chcę mówić ludziom otwarcie o sobie, o swoich marzeniach, przemyśleniach. Chcę robić to, co kocham.

Nie muszę być Felixem Baumgartnerem, albo tym drugim, który pobił jego rekord wysokości skoku. Nie będę morsem ani kitesurferem, bo jestem ciepłolubna i pływam tak sobie, poza tym mam duży respekt przed głęboką wodą. Chcę po prostu żyć przez duże Ż, żeby jako staruszka, trzymając mojego męża za rękę móc powiedzieć, że nasze życie było zajebiste.

Bo życie mamy tylko jedno.

4 thoughts on “Żyć przez duże Ż

Skomentuj

