Krótko i zwięźle

Od dłuższego czasu sądziłam, że blogosfera dawno umarła. Jak bardzo się myliłam. Każdego dnia przekonuję się, że blogów o przeróżnej tematyce jest mnóstwo, a liczba perełek, w których się zaczytuję ciągle rośnie.

Ostatnio popadłam w małą frustrację, że nie ogarniam wordpressa, że wizualnie mój blog nie wygląda jakoś super i wow. Samo pisanie sprawa mi jednak tyle radości, że kwestie wizualne bloga spycham na dalszy plan. Mam w głowie tyle pomysłów na wpisy! Każdego dnia odkrywam coś nowego o sobie i o świecie właśnie myśląc o temacie na posta. To mnie też odpręża, pozwala zebrać myśli.

Może kiedyś udoskonalę szatę graficzną, może niebawem pojawi się chociaż logo. Jednak teraz skupiam się na tym, żeby myśli, które błądzą gdzieś w mojej głowie zebrać do kupy i ładnie ubrać w słowa, żeby móc się tym z Wami podzielić. Moje nowe hobby jest przyjemną terapią na codziennie bolączki.

Dzisiaj krótko i zwięźle chcę wysłać gdzieś w internetową przestrzeń słowo proste, a piękne, które może trafi do kogoś, kto tutaj zabłądzi przypadkiem: dziękuję.

Skomentuj

