Na dobry początek

No to zaczynam po raz kolejny. Znowu założyłam bloga, jednak tym razem mam nadzieję pisać regularnie. Dlaczego blog?   Uwielbiam gotować i idzie mi to, dodam nieskromnie, coraz lepiej, ale nie chcę prowadzić typowego kulinarnego bloga, choć nie ukrywam, że będę tu wrzucać również przepisy.

Jestem też fanką pewnego bloga i czytając go często odnoszę wrażenie, że jest on o mnie. Oczywiście nie jestem taka jak twórczyni owego bloga, bo każdy człowiek jest niepowtarzalny, jednak miło dowiedzieć się, że nie tylko ja robię, czy myślę tak, czy tak. Być może ktoś czytając mojego bloga będzie mógł utożsamić się z opisywanymi przeze mnie sytuacjami, może natchnę kogoś do przyrządzenia potrawy mojego przepisu?

Na pewno nie planuję dawać dobrych rad, chociaż podobno niezły ze mnie teoretyk w przeróżnych tematach, na przykład diety, organizacja czasu i pracy, etc. Szkoda tylko, że  najczęściej na teorii poprzestaję. Ale chyba grunt to zdawać sobie sprawę ze swoich wad i pracować nad nimi, prawda? Ha! Kolejny teoretyczny wywód w moim wydaniu, który to łatwiej powiedzieć, trudniej wprowadzić w życie. Tak czy inaczej jeśli już odważę się dawać rady w internetach, to tylko takie, które wyprobowałam na sobie.  No to startujemy!

3 thoughts on “Na dobry początek

Skomentuj

